wtorek, 24 lipca 2012

Zapraszam po raz pierwszy.

Numerologiczna ósemka jest osobą pełną życia, zna swoją wartość i zwykle chce jej się błyszczeć wśród ludzi. Na temat ósemkowej mnie jest jeszcze wiele tego typu sformułowań. Z większością się zgadzam, choć podświadomie wiem, że nie zawsze wierzę w w te wszystkie dobre słowa, które ludzie o mnie mówią.

Jakiś czas temu (dawny czas temu) Mama poprosiła mnie o zrobienie zaproszeń dla nauczycieli z okazji zakończenia roku szkolnego. Brak materiałów, ja buszująca w internecie, trochę szczęśliwego trafu i powstało coś z niczego. Po kolei przedstawię.

Na rzut pierwszy zaproszenia. Skromne i proste do wykonania, wystarczy papier wizytówkowy, suszone kwiatki i kartka z wydrukowanym tekstem.








Jakość jest jaka jest (:/), bo robione wieczorem telefoniastym telefonem (albo pralką). Drugiego dnia już ich nie było. Pozostałe moje widzimisię, kiedy już zdołam zebrać się w sobie i wrzucić zdjęcia na twardy dysk.

Ż.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz